torsdag 3. april 2014

Hva skal dere på denne turen?

Planen var at jeg skulle besøke Kilimanjaro området i Kenya i påsken, men denne turen ble utvidet til en uke i India før jeg drar til Kenya. Med andre ord jeg drar på en rundtur. I India blir Thor Ivar med, han er allerede på flyet på vei til Chennai, mens jeg drar i morgen tidlig. Om en drøy uke drar jeg videre til Kenya for å se på misjonsarbeidet som Bless driver i området. Dette er noe av planene for turen:

India:
- Vekkelsesmøter og friluftskampanjer i mindre landsbyer for å hjelpe mindre lokale menigheter i Tamil Nadu og Kerala. Det blir møter hver kveld.
- Møter i hovedmengheter i Madurai, Tambaram og Chennai
-Besøke IRR Missions barnehjem i Tiruvallore

Kenya:
- Sammen med Pastor Nelson drar vi til Kenya for å møte Samson og virksomheten der.
- Undervisning på bibelskolen for nye og gamle elever. 
- Dåp i en elv som renner fra Kilimanjaro fjellet.
- Innvielse av et nytt menighetsbygg sponset av Bless Evangelic Ministries.
- Vekkelsesmøter i bl.a. Loitokitok.

Snart braker det løs, følg med på bloggen. I følge rykter er strømrasjoneringen nesten over pga det kommende valget i India. Med mobildekning og strøm ligger alt til rette for mye blogging og herlige historier fra vår tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.